• ساعت : ۱۴:۳۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ 
  • کد خبر : ۲۱۶۰۲
28 واحد صنفی به علت تخلف بهداشتی در شهرستان قزوین تعطیل شدند

مهندس هاشم یوسفی، رئیس گروه بهداشت محیط وحرفه ای شهید بلندیان شهرستان قزوین از تعطیلی 28 واحد صنفی متخلف از ابتدای اسفند سال جاری خبرداد؛ گفت: باتوجه به نزدیکی پایان سال و در آستانه عید نوروز، مراکز آجیل فروشی،شیرینی وموادغذایی اماکن و مراکز خرید به صورت ضربتی توسط کارشناسان بهداشت این مرکز بازدید شد.

مهدس یوسفی عنوان کرد: مراکز و اماکن درصورت عدم رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی، ضمن صدور اخطار کتبی برای صنوف متخلف، مکان متخلف براساس  آیین نامه ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به صورت موقت پلمب خواهند شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای اسفند امسال بیش از یک هزار و 178مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است و تعداد 259 مورداخطار کتبی به متصدیان مراکز و اماکن متخلف تحویل و 35 واحدصنفی هم به صورت موقت تعطیل و پرونده آنان تکمیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.

مهندس یوسفی با اشاره به اینکه درایام پایانی سال 1401 تعدادی از افراد سود جو درمعابر، وسایل نقلیه و یا در محل بازارهای سنتی اقدام به فروش آجیل وشیرینی ارزان قیمت می کنند گفت: بیشتر این آجیل ها کیفیت مناسبی ندارند و برای سال گذشته بوده است و به همشهریان توصیه می شود که موادغذایی را از جمله آجیل،شیرینی مورد نیاز خود را از مراکز مورد اطمینان که توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز نظارت وکنترل بهداشتی می شوند خریداری کنند. و درصورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی وموادغذایی را به سامانه شکایات مردمی  190 اطلاع دهند تا در اسرغع وقت توسط کارشناسان این مرکز رسیدگی شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0