• ساعت : ۱۱:۰۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ 
  • کد خبر : ۱۹۵۴۸
«بهترین راه برای یافتن خود این است كه خود را در خدمت دیگران گم كنی.»

«بهترین راه برای یافتن خود این است که خود را در خدمت دیگران گم کنی.» - مهاتما گاندی

روز پرستار فرصتی برای قدردانی از تعهد و دستاوردهای جامعه پرستاری است. جامعه ای دلسوز، از خودگذشته و در عین حال فرهیخته.دانشکده پرستاری سال هاست با  ارائه مراقبت های نوآورانه و موثر به بیماران و خانواده های آنها، گوشه ای از مشارکت در سلامت جامعه را بر عهده گرفته است و در طی حضور سه ساله پاندمی غم انگیز در کشورمان  از اهدای سلامت جسم و جان خود نیز دریغ نکرده است. این بیماری همه گیر نقش اساسی پرستاران را بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه قرار داد ولی با وجود این، خدمتگزاران  اصلی خط مقدم ما هنوز از حمایت یا شناختی که شایسته آن هستند برخوردار نیستند.

پرستاری یک زندگی است؛ یک جهت گیری انسان گرایانه و یک احساس شهودی از اخلاق و عمل است و پرستاران سرزمین ایران با اراده حیرت انگیز خود تمام توان خود را در دستیابی به اهداف والای انسانی که همانا مراقبت از جسم و روح بیمار است به کار می گیرند.

اکنون در آستانه میلاد حضرت زینب کبری (س)  و در روز و هفته پرستار ، بر لزوم حمایت و  سرمایه گذاری بیش از پیش در این حرفه مقدس که ستونی محکم  برای تقویت سیستم های بهداشتی در سراسر جهان می باشد، تاکید می کنم و به این همکاران بزرگوار درود می فرستم ، و ضمن تشکر از جامعه ارجمند پرستاری استان، برای بودن فردفردشان بر خود می بالم و سربلندی روزافزون  ایشان  را از درگاه بی نیاز جاوید خواستارم.

نگارنده متن: لیلی یکه فلاح

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0