• ساعت : ۱۳:۱۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ 
  • کد خبر : ۱۶۷۰۰
ایام محرم یاد آور ایثار وفداكاری ها

مورخ 17 تیر ماه 1401 مصادف با عاشورا حسینی همکاران شبکه بهداشت ودرمان تاکستان در یک حرکت خداپسندانه در انتقال خون این شهرستان حضور بهم رسندند و با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

دکترحسن رحمانی مدیر شبکه بهداشت تاکستان هم از اهدا کنندگان خون بود ایشان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: ایام محرم یاد آور ایثار وفداکاری های حضرت امام حسین(ع) و یاران فداکارش در کربلا است و آموزه های بسیاری در قیام امام حسین علیه السلام و مکتب عاشورایی متجلی است. تاسوعا و عاشورای حسینی آینه تمام نمای ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی است.

دکتر رحمانی اذعان داشت: دراین ماه نذورات فراوانی توسط عزاداران حسینی به جاآورده می شود، اما درکنار آنها نذر خون برای نجات جان بیماران، ایثاری از جنس دلدادگی و نوع دوستی است و چه سنت حسنه  و ارزشمندی است  نذر خون و اهدای داوطلبانه در این ایام عزیز و حیات بخشیدن به همنوع

ایشان ضمن تاکید بر اهمیت تلاش برای تحقق اهداف سلامت محور در جامعه افزود: همانا رسالت ما ارتقا سطح سلامت و تندرستی در جامعه است لذا ما نیز در ترویج اهدای خون باید پیشرو باشیم.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0